Influential, innovative and progressive, Gucci is reinventing a wholly modern approach to fashion. Under the new vision of creative director Alessandro Michele, the House has redefined luxury for the 21st century, further reinforcing its position as one of the world’s most desirable fashion houses. Eclectic, contemporary, romantic—Gucci products represent the pinnacle of Italian craftsmanship and are unsurpassed for their quality and attention to detail.
Gucci is part of the Kering Group. A global Luxury group, Kering manages the development of a series of renowned Houses in Fashion, Leather Goods, Jewelry and Watches.
Discover the stories behind Alessandro Michele’s collections, exclusively on
با نفوذ ، نوآور و مترقی ، گوچی رویکردی کاملاً مدرن به مد را ابداع می کند. طبق دیدگاه جدید مدیر خلاق آلساندرو میشل ، خانه برای قرن بیست و یکم تجدید تعریف کرده است و موقعیت خود را به عنوان یکی از مطلوب ترین خانه های مد در جهان تقویت می کند. التقاطی ، معاصر ، رمانتیک – محصولات گوچی اوج صنعتگری ایتالیا را نشان می دهند و از نظر کیفیت و توجه به جزئیات بینظیر نیستند.
گوچی بخشی از گروه کرینگ است. Kering که یک گروه لوکس جهانی است ، توسعه مجموعه ای از خانه های مشهور در مد ، کالاهای چرمی ، جواهرات و ساعت ها را مدیریت می کند.
درباره برند گوچی در زیر بیشتر توضیح خواهیم داد.
معرفی گوچی
گوچی (به ایتالیایی: Gucci)، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی میباشد، که خود زیرمجموعهای از شرکت فرانسوی کرینگ بهشمار میآید.
شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد.
بر پایه آمار مجله بلومبرگ بیزینسویک در سال ۲۰۰۸ میلادی شرکت گوچی درآمدی در حدود ۴٬۲ میلیارد یورو داشتهاست. برند گوچی همچنین در سال ۲۰۰۹، بر اساس اطلاعات مؤسسه اینتربند، به مقام چهلویکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پرفروشترین نام تجاری ایتالیایی نیز میباشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد.
تاریخچه
گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است.
از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوریهای سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید میکند.
هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحیهای بیرقیب و غیرقابل مقایسه است.
با ورود به قرن جدید، مسئولیتهای سازمانی گوچی قویتر و جدیتر شد. از توسعه پایدار به انسان دوستی، گوچی به نقش خود در اجتماع پایبند است.
شرکت با کسب داوطلبانه گواهی SA800 تمرکز خود را بر شرایط و شیوههای کاری قرار داد. همچنین با شرکت در طرحهای بشردوستانه، به پشتیبانی از هنر و همچنین حقوق زنان و کودکان پرداخت.
از سال ۲۰۰۵ و در پی یک توافق بلند مدت با یونیسف، شرکت متعهد شد نزدیک به ۲۰ میلیون دلار را برای حمایت از برنامههای سازمان در امور زنان و کودکان قارههای آسیا و آفریقا اختصاص دهد.
در سال ۲۰۱۳ گوچی نوای تغییر (Chime for Change) را ایجاد کرد؛ گامی جهانی برای آگاهسازی در زمینه توانمند کردن زنان و دختران.
گوچی همچنین در همکاری با Kering Corp میکوشد با خشونت عیله زنان مقابله کند.
در بخش فرهنگی، شرکت همکاری نزدیکی با بنیاد فیلم مارتین اسکورسیزی (The Film Foundation) برای سرمایهگذاری روی محصولات با کیفیت سینمایی مانند La Dolce Vita و Once upon a time in America دارد.